Diensten
Goed geleverd
Kwalitatieve dienstverlening
⁄01
werkplekstrategie
Om een werkplekstrategie te creëren, moeten we uw organisatie goed leren kennen - van de organisatiedoelstellingen tot de mensen en hun drijfveren, de cultuur, de werkorganisatie, het personeelsbeleid en de technologie. Vervolgens gebruiken we deze inzichten om een allesomvattende werkplekstrategie te ontwerpen voor de gebouwde omgeving die de gezondheid, het welzijn en de prestaties van uw medewerkers centraal stelt. De werkplekstrategie geeft aan hoe u het beste uit uw mensen, technologie en werkplekken kunt halen, afgestemd op uw organisatiedoelstellingen, gewenst gedrag en cultuur.
⁄02
digital workplace strategy
To improve the efficiency of your organisation’s business processes and boost employee engagement and wellbeing, our digital workplace team develops a digital workplace strategy for your people, whether they are based at the office, a satellite office, home, a coworking space or even from a third space - like a café or on the road. The digital workplace strategy focuses on using and adopting technologically advanced tools, including appropriate hardware and software that promote participation, enable knowledge sharing, encourage collaboration and support the meeting’s goal.
⁄03
bouwprojectmanagement
Ons Project Management team speelt een cruciale rol in het succesvol afronden van elk bouwproject. Zij houden toezicht op het hele proces, van de ontwerpfase van het conceptontwerp via de bouw tot aan de installatie en het lopende onderhoud. Zij coördineren en houden toezicht op elk element van het project; zij sturen het adviesteam aan en houden toezicht op de aannemers. Het belangrijkste is dat onze Project Managers ervoor zorgen dat elke opdracht op tijd en binnen het budget wordt afgerond. Onder hun leiding kunt u erop vertrouwen dat het voltooide project uw verwachtingen zal overtreffen.